هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

سازه پلاستیکی l5

سازه پلاستیکی l5 جز قطعات رباتیک می باشد که از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است و بدلیل انعطاف بالا در برابر خمش و فشار و ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. از سازه پلاستیکی l5 در کلاس رباتیک برای ساخت انواع ربات استفاده می شود و نقش اصلی سازه های مکعبی مانند سازه پلاستیکی l5 مفصل می شود و سبب اتصال سایر قطعات می شوند.

سازه پلاستیکی l5 مکعبی شکل می باشد که در مجموع از 7 حفره تشکیل شده است. سازه پلاستیکی l5 کاربرد زیادی در متصل کردن اجزای مختلف در انواع ربات به یکدیگر دارد و در ربات های مختلف مانند ربات فوتبالیست، ربات تعقیب خط و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از روش های تشخیص سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان زمانی است که فرزند شما بتواند با قطعات رباتیک مانند سازه پلاستیکی l5 و سایر سازه های رباتیک ارتباط برقرار کند. یادگیری رباتیک باعث ارتقا خلاقیت و دست ورزی کودکان، آشنایی با هوش مصنوعی و رباتیک می شود که به کمک آن قادر به ساخت ربات های هوشمند هستند.

سازه پلاستیکی l5 یک سازه رباتیک می باشد که مکعبی می باشد و در آموزش رباتیک که در کلاس رباتیک در مشهد برگزار می شود برای ساخت انواع ربات مورد استفاده قرار می گیرد. سازه پلاستیکی l5 مانند مفصل می باشد و سایر قطعات رباتیک را به یکدیگر متصل می کند و از این جهت جز قطعات مکانیکی ربات محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات مکانیکی ربات/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک در مشهد/www.hirarobot.ir

  • hira robot

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی