هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

دسته کنترل n6

 

دسته کنترل n6 یکی از قطعات رباتیک می باشد که در واقع یکی از مهم ترین قطعات برای به حرکت در آوردن و همچنین کنترل ربات محسوب می شود.دسته کنترل n6 که جز قطعات الکترونیکی ربات محسوب می شود به وسیله سیم به ربات متصل می شود و فرمان را به وسیله سیم به ربات منتقل می کند.

دسته کنترل n6 از 4 کلید و دو کلید فشاری در بالا ساخته شده است که به طور همزمان سه موتور را می توانیم راه اندازی کنیم.دسته کنترل n6 در ربات فوتبالیست، ربات جنگجو و سایر ربات ها قابل استفاده می باشد که جز قطعات کاربردی در کلاس رباتیک به شمار می رود.

در ساخت انواع ربات مبتدی می توانیم از دسته کنترل n6 استفاده کنیم و با قابلیت به حرکت در اوردن سه موتور که دارد باعث می شود کاربرد آن نیز بیشتر شود.دسته کنترل n6 با طراحی خوبی که دارد برای سنین مختلف قابل استفاده است.

دسته کنترل n6 طوری طراحی شده است تا کودکان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به توضیح اینکه کودکان از چه سنی می توانند یادگیری رباتیک را آغاز کنند پرداخته ایم.

در آموزش رباتیک پس از گذراندن قسمت های الکترونیک می توان دسته کنترل n6 را طراحی و تولید کرد و برای به جرکت در آوردن انواع ربات همچون ربات فوتبالیست و سایر ربات ها استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

قطعات الکترونیکی ربات/www.hirarobot.ir
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی