هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

کلاس ربات جنگجو

 

کلاس ربات جنگجو در 10 جلسه برگزار می گردد که هنرجویان با قطعات رباتیک و علم رباتیک آشنا می شوند و می توانند به کمک آموزش هایی که داده می شود ربات جنگجو را طراحی کرده و بسازند.همچنین پس از پایان ترم می توانند در مسابقات ربات جنگجو که توسط مجموعه ی هیرا ربات برگزار می شود شرکت کنند.کلاس رباتیک از چند ترم مجزا تشکیل شده است که کلاس ربات جنگجو یکی از ترم های آموزشی می باشد.

کلاس آموزش انواع ربات در مجموعه هیرا ربات برگزار می شود که با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد و تمام اصول فنی و مهندسی ربات به هنرجویان عزیز آموزش داده می شود. در این دوره از پک ربات جنگجو استفاده می شود که از قطعات مختلفی همچون دسته کنترل، گیربکس پلاستیکی، انواع سازه های پلاستیکی و سایر قطعات استفاده شده است.

کلاس ربات جنگجو برای سنین 5 تا 15 سال مناسب می باشد و همچنین با مطالعه مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان می توانید ارزیابی کنید که فرزند شما در چه سنی رباتیک را شروع کند و همچنین با ساخت کدام ربات ها شروع کنند.

آموزش رباتیک شامل کلاس ربات جنگجو نیز می باشد که مربوط به بخش مکانیک ربات است.همچنین در این ترم علاوه بر آموزش مباحث پیشرفته مکانیک ربات، به ساخت ربات جنگجو نیز پرداخته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

آموزش رباتیک/www.hirarobot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی