هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

سر باتری کتابی

 

سر باتری کتابی برای باتری 9 ولت طراحی شده است که جز قطعات رباتیک محسوب می شود و برای اتصال باتری کتابی به برد و رساندن ولتاژ به مدار بسیار کاربرد دارد و عملا بدون سر باتری کتابی نمی توان ولتاژ را منتقل کرد.در کلاس رباتیک برای به حرکت در آوردن ربات های مختلف نیاز به سر باتری کتابی می باشد که ارتباط باتری با ربات را ایجاد کنیم.

سر باتری کتابی را در انواع ربات می توان استفاده کرد که از دو سیم به رنگ های قرمز و مشکی و یک سر که مکمل قسمت باطری می باشد ساخته شده است.سیم قرمز رنگ بیانگر قطب مثبت باطری می باشد و سیم مشکی رنگ بیانگر قطب منفی باطری می باشد.

نحوه قرار دادن سیم های قرمز و مشکی سر باتری کتابی در مدار بسیار مهم است و گاهی اوقات اشتباه وصل کردن آن ممکن است باعث سوختن قطعات الکترونیکی شود که در این صورت قطعه سوخته را باید تعویض کرد.

ارتباط گیری کودکان با قطعات رباتیک همانند سر باتری کتابی معیار خوبی برای سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان می باشد.یادگیری رباتیک سبب ارتقا دست ورزی، خلاقیت و حل مسئله در کودکان می شود که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

کلاس رباتیک/www.hirarobot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی