هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

کلاس رباتیک

در مجموعه هیرا ربات کلاس رباتیک بصورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.کلاس رباتیک با توجه به سن هنرجو تعریف شده است که پس از شرکت در این کلاس ها هنرجو مباحث رباتیک شامل مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی را فرا می گیرد.همچنین مجموعه هیرا ربات این شرایط را فراهم کرده است که بصورت غیر حضوری نیز بتوانید آموزش ببینید. کلاس رباتیک غیر حضوری شامل کلاس های آنلاین و آفلاین می باشد. کلاس آفلاین شامل CD آموزشی است که بصورت ویدیو مراحل ساخت ربات و غیره را آموزش داده ایم.

کلاس رباتیک در مجموعه هیرا ربات شامل 7 ترم می باشد که 2 ترم مباحث مکانیک ربات، 2 ترم مباحث الکترونیک و 3 ترم مباحث برنامه نویسی می باشد.مباحث مکانیک ربات شامل آشنایی با قطعات رباتیک، روش های مختلف پیچ و مهره بستن، آشنایی با مواردی همچون سازه هندسی یا خرپا و فرمول های محاسبه آن و سایر مطالب می باشد.مباحث الکترونیک ربات شامل قطعه شناسی، آشنایی و ساخت مدار های الکتریکی و مدارات موازی و سری، لحیم کاری و غیره می باشد.مباحث برنامه نویسی با ساخت ربات تعقیب خط شروع شده و در ادامه هنرجویان با زبان های مختلف برنامه نویسی آشنا می شوند و پس از آن به راحتی می توانند هر آنچه که می خواهند بسازند.

چیدمان ترم ها و مباحثی که در طول هر ترم آموزش داده می شود حاصل سال ها تجربه و تلاش مجموعه هیرا ربات می باشد که با بررسی و تجربه کلاس های مختلف رباتیک در سطح کشور بدست آمده است و بیشترین بازخورد را در بین سایر کلاس های رباتیک دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/ www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/ www.hirarobot.ir

ربات تعقیب خط/www.hirarobot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی