هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

فرستنده و گیرنده مادون قرمز

 

فرستنده و گیرنده مادون قرمز یکی از قطعات رباتیک می باشد که در صنعت رباتیک کاربردهای مختلفی دارد.یکی از مواردی که می توانیم از فرستنده و گیرنده مادون قرمز استفاده کنیم در ساخت دسته کنترل بیسیم ربات می باشد.

در دسته کنترل ربات فرستنده و گیرنده مادون قرمز همانند کنترل تلویزیون عمل می کند.فرستنده مادون قرمز که سفید رنگ می باشد بر روی دسته کنترل قرار می گیرد و گیرنده مادون قرمز که مشکی رنگ می باشد بر روی ربات قرار داده می شود.

برای تست فرستنده مادون قرمز کافیست دوربین موبایل را بر روی فرستنده بگیرید و با فشردن دکمه نور بنفش از فرستنده دیده می شود که نشان دهنده عملکرد صحیح آن می باشد.همچنین فرستنده و گیرنده مادون قرمز در ساخت انواع ربات از جمله ربات تعقیب خط و ربات آتش نشان کاربرد زیادی دارد.

ارتباط گیری کودکان با فرستنده و گیرنده مادون قرمز و سایر قطعات رباتیک معیار خوبی برای تشخیص سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان می باشد.از جمله مزیت های یادگیری رباتیک برای کودکان می توان به ارتقا خلاقیت و دست ورزی و حل مسئله اشاره کرد.همچنین سبب مستقل شدن فرزند شما نیز می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

نظرات  (۱)

  • خرید وچ تایم یوتیوب
  • عالی

    پاسخ:
    تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی