هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

سازه پلاستیکی R7

سازه پلاستیکی R7 یکی از قطعات رباتیک می باشد که جنس آن پلاستیک فشرده می باشد و مقاومت بالایی در برابر فشار و خمیدگی دارد.سازه پلاستیکی R7 در رنگ های مختلفی طراحی شده است که جلوه به خصوصی به ربات شما می دهد.

سازه پلاستیکی R7 دارای دو سوراخ در کناره ها و یک فضای میانی خالی می باشد که متناسب با رباتی که می سازید کاربردهای متفاوتی دارد.به طور مثال در ربات فوتبالیست می توانید برای دست های کنار ربات از آن استفاده کنید.سازه پلاستیکی R7 سایز کوچکتری از سازه پلاستیکی R12 می باشد.

در ساخت انواع ربات می توانیم از سازه پلاستیکی R7 استفاده کنیم.در واقع سازه پلاستیکی R7 و R12 می توانند با توجه به فضایی که داریم مورد استفاده قرار بگیرند و در ساخت ربات کمک شایانی می کند.

یکی از سوالات خانواده ها پیرامون رباتیک این است که فرزندانشان از چه سنی می توانند یادگیری رباتیک را شروع کنند و با سازه هایی مانند سازه پلاستیکی R7 بتوانند کار کنند.در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به این پرسش پاسخ داده شده است و از مزایای یادگیری رباتیک برای کودکان صحبت شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی