هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات ..... www.hirarobot.ir

تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک

هیرا ربات تولید کننده انواع پک و قطعات رباتیک و همچنین در زمینه آموزش رباتیک نیز فعالیت می کند.

آخرین مطالب

پایه هویه

پایه هویه یکی از قطعات رباتیک می باشد که برای لحیم کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اصلی آن نگهداری هویه می باشد.پایه هویه در طرح ها و جنس های مختلف طراحی شده است.

پایه هویه ای که در شکل فوق مشاهده می کنید یکی از بهترین نمونه ها می باشد.زیرا هویه درون محفظه فنری قرار می گیرد و باعث می شود پایه اصلی که دایره ای شکل می باشد گرم نشود و از سوزاندن دست و غیره جلوگیری می کند و می توانید برای قرار دادن سیم لحیم و سایر قطعات از آن استفاده کنید.

برای ساخت انواع ربات شما به قطعات مختلفی نیاز دارید که برای مونتاژ قسمت الکترونیک نیاز به هویه، سیم لحیم و پایه هویه دارید.زیرا هویه بدلیل حرارت بالایی که دارد باید حتما بر روی پایه هویه قرار بگیرد تا از سوزاندن محیط اطراف جلوگیری شود.

برای لحیم کاری به پایه هویه نیز نیاز هست و در مقاله سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان به طور کامل در مورد سن مناسب کودکان اشاره کرده ایم.سنین بالای 8 سال می توانند لحیم کاری را فرا بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قطعات رباتیک/www.hirarobot.ir

انواع ربات/www.hirarobot.ir

سن مناسب آموزش رباتیک برای کودکان/www.hirarobot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی